måndag 29 oktober 2012

B & W workspace...










Idag har jag haft en härlig ledig måndag och jag började den med en Instagram frukost på ett café i stan. Supertrevligt att träffa alla bakom mobiltelefonerna :) Gårdagen spenderade jag hemma, och bl a fick min ena arbetsplats sig en omgång. Det är något särskilt roligt att fixa med just kreativa hörnor och jag älskar att arrangera och byta stämning beroende på humör. Som ni kan se så är det mest svart & vitt som gäller. Just nu.  ;)

Hoppas ni också haft en fin måndag, så ses vi imorrn.

Kram.




(Vita runda askar i trä Tine K/Blackballoon, saxar/Hay, stor dekorativ säkerhetsnål/Lilla Villa Vita,
Lampa/Inreda Utreda, stol/Butiken, gamla trådrullar/loppis, benbockar/Ikea, bordskivan är en av mina nedmonterade griffeltavlor).


+Foto: Anna-Malin

19 kommentarer:

  1. snyggt ...är precis hemkommen från en fantastisk föreläsning där man pratade om att just odla sina relationer ...så ska också ta tag i och boka in "dater" med de bakom mobilerna...*ler

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra foton Anna-Malin! Jag hoppas det är OK om jag lånar en bild till min blogg, givetvis med en länk till din blogg. Om inte OK, hojta bara till!

    Fortsatt fin kväll,
    Jenny
    www.hemtrender.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst får du det.
      bara roligt tycker jag :)

      Radera
  3. Vilken härlig arbetsplats! Där kan jag tänka mig att inspirationen kommer flöda! :)

    SvaraRadera
  4. Beautiful photos of your workspace! I love the black and white. :)

    SvaraRadera
  5. Det är så trevligt att titta in hos dig om dagarna, du är så himla duktig!

    SvaraRadera
  6. ja...här känner man att kreativiteten kan trivas. Så fint!!! Krams m

    SvaraRadera
  7. Fina tapeter på bordet!!! Vad heter dom? Inspirerande blogg du har! Kram Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack mia.

      det är tyvärr inga tapeter.
      det är vackra pappersark från day home.

      Radera
  8. Vart kommer den fina stolen ifrån?:)

    SvaraRadera
  9. Lika inspirerande som vanligt! :) Vart kommer den fina stolen ifrån?

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin